insomnia http://www.youtube.com/watch?v=JOy5LOsV6Vs

Insomniaca... Cine m-o fi pus sa dorm de la 8? Maine am o zi plina pana tarziu si asa n-am nici un chef de ea... Mi-as dori ca maine sa fie duminica chiar si doar pt faptul ca e vant si frig si... Iarna.
Intr-un fel e curios: Atunci cand m-am nascut a fost prima zi de ninsoare a lui '80. Dar asa nu-mi place sa fie frig, ca nici nu va imaginati... Parca mi-as dori sa hibernez iarna... Cred ca sistemul social e prost conceput, pt ca oamenii sunt ignorati in unicitatea lor... Bine, consider sistemul social gaunos de la temelie, dar asta e o alta discutie. La fel cum eu prefer caldura si soarele, in acelasi mod altii prefera recele toamnei tarzii, de ex.. Nu s-a gandit nimeni ca un om nu da randament decat in conditii optime? Ca sa nu mai vorbim de treaba cu varsta. In Roamania noastra minunata doar 30% din populatie prezinta "forta de munca". Paradoxal, firmele nu fac competitie pe oferirea conditiilor prielnice... In ultimele zile am auzit numai tampenii despre diverse joburi in companii "bine cotate pe piata". E ca treaba cu meditatiile de cand eram eu studenta... La un moment dat am avut o discutie cu cineva. Tariful meu era comparativ cu cel al unui profesor de liceu- logic, imi cunosc valoarea si stiu ca sunt un prof bun si nu un ignorant fata de problemele care pot afecta viata interioara a elevilor mei. Buun, la un moment dat o tipa mi-a spus ca "baaaai, las-o jos ca tu iei dublu fata de cat ia un student pe ora de meditatii!". De curiozitate, am intrat atunci pe sites. Sa-mi pice tigara dintre degete cand am vazut ce tarife aveau studentele noastre... Daca eu luam la ora aia 300.000 lei (vechi, pt ce e history treaba), "fetele" luau intre 100 si 250.000.... Si-am inceput sa discut pe forum. Spuneau ca au nevoie de bani. Dar toata studentimea da meditatii pt bani, nu? Daca ele scadeau pretul se strica piata, pt ca obligau pe toata lumea sa scada pretul si atunci nu mai aveai nici un profit. Pt. ca stai sa te gandesti "Bah, ma duc pana acolo, imi mananc nervii daca dau de vre-un elev mai incet la minte, imi pierd timpul in care as putea face altceva mai bun pt mine.." Si stiti ce-am facut? Mi-am tinut elevii inca un an, timp in care unul a renuntat si am aflat ulterior ca si-a luat un meditator mai "ieftin" si dupa aceea am ajuns la concluzia ca mai bine optam pt un "full time job" si citeam, ieseam in oras, sau orice altceva decat sa am un part-time si sa alerg pt ceva ce nu merita. Oh, da, daca as fi dat meditatii doar acasa poate imi era ok, dar sa alerg dupa copii de a 2-a 3-a care aia scriu... Puh, no thx. Toata polologhia ma duce inapoi la gandul despre piata noastra de munca. Frate, daca nu iti iei salariul 2 luni ce plm sa mai ramai? Daca nervii tai sa tocesc ca naiba si nu te simti bine si ai si un salariu derizoriu ... de ce plm? Nu reusesc sa inteleg- poate ca oamenii nu se uita in viitor. Chestia aia de "gandire de masa": voi faceti legile, noi le putem accepta sau respinge, ca sa fie in concordanta cu convingerile noastre... Nu contest nevoia de supravietuire, dar nici nu imi place sa vad cum unii sunt tarati in mocirla din cauza asta. Ca se lasa ei tarati.... Cum e aia: "M-am nascut inteligent, educatia m-a prostit!"- Lol, Romania- simply surprising...
E groaznic sa ai insomnie- asta in caz ca nu banuiati.... :P Am avut o pata pusa pe "Leva's polka" a celor de la Loituma. Am ascultat-o de vre-o 20 de ori sa imi fac plinul. Acum sunt pregatita de somn...
Well, till next time, ta-ta-ra!